lördag 26 december 2009

tur

God morgon..bara jag och Lisa uppe...resten sover som stockar...vi sitter och tittar på nils karlsson pyssling, jag älskade den när jag va liten!! i dag ska vi ge oss på rean i karlskrona. vägrar åka hem utan ny vinterjacka och nya skor..bara e så! det ska vi göra på föriddagen. sen vet jag inte vad som händer i eftermiddag..det märker vi! en lång promenad ska hinnas med också!!

min lyckodag i går! hittade av en slump på blocket min drömvagn. emmaljunga dubbelvagn helt ny, bara några månader gammal, har velat ha en sån men dom e ju så himla dyra! men va det mer än halva priset! vi åkte o kollade på den och den va verkligen helt ny..så vi tog den. så klart fick andreas ner den i pris, kan inte fatta att vi fick den så billigt! o den andra vi har hemma fick vi sålt direkt...i bland har man riktig tur, men det ska man väl ha i bland...

tråkigt väder ute, vill ha tillbaka snön..låg ju bara några dagar, o hellre riktig snö än detta blask! hann bara åka pulka med liam två gånger.....nä nu ska jag ta tag i tvättstugan innan alla vaknar! tro det eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar