lördag 5 december 2009

Middag

Liam kör lillan i vagnen..
































i går kväll så va Sandra och Mats här på middag..vi bjöd på risgratäng med kassler med grädde och chilisås..va jätte gott och åt för mycket som vanligt..kvällen va trevlig, vi har alltid trevligt med dom..funkade kanon med amanda och liam med,, dom dansade och spexade till idol,,gullungar...amanda körde runt med liam i vagnen,,hahaha....det ska bli såå kul på nyår, längtar verkligen dit...





























Efter det i går så åkte jag och Lisa på sexparty hos min kusin Linda..va kul..flamsigt och trams och massa skratt,,va kan man begära av bara tjejer och historier och massa konstiga saker på bordet...sen åkte vi hem och sussade...sov till halv tio i dag allihopa..ändå e jag jätte trött...

idag har vi vart på viktor olssons i hoby och handlat kött..så gott och ha helt nytt fint färskt svenskt kött, kan inte bli bättre så handlade på oss lite....bl.a så köpte vi oxfile som jag och mamma ska ha på vår mys kväll i kväll när andreas ska på julbord med jobbet...
sen har vi vart på backarydsmarknad med i dag..blir bara mindre och mindre för varje år..det e lite tråkigt, men kan ha berott på vädret med....köpte en bil till liam och fikade lite i alla fall=)
nu ska andreas snart åka och jag ska på smyckesparty med barnen hos kattis kl 15.00..ska bli roligt och se va det e för nåt. har aldrig varit på sånt...men nu ska jag slappa fram tills dess..=)=)

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar