måndag 14 december 2009

Julöppet

hej svejs, bloggade inte i går, kom lite emellan..=( och sen hann jag inte på kvällen för då skulle jag hjälpa hanna smycka hennes blogg..trodde jag kunde, fel hade jag, slutade med att vi fick köra bort till sara så fick hon göra det i stället....

i alla fall...


så åkte vi till karlskrona i går för det va ju julöppet..började med leksakshuset, fins hur mycket som helst där..köpte en del till mintt kakfat..sen vidare i lite olika affärer..rusta jysk blomlandet skopunkten....hittade mycket men köpte faktiskt inte så mycket,tro det eller ej...nu när jag fått en gåva av min älskling så har jag blivit lite snål..hehe....när man väl kan så gör man det inte...


köpte dock ett par riktiga vinterskor.....ja skratta ni...men jag kommer definitivt inte att frysa om fossingarna när jag e ute med liam och spelar bandy i alla fall....



















vi va i väg hela dagen. Barnen va så snälla hela tiden och duktiga...va så klart på mcdonalds med..bara en principsak lixom....

sen hann vi inte mer än innanför dörren vid 4 så fick vi meddelande av sandra att det fanns kladdkaka hemma hos henne..kunde vi ju inte tacka nej till så jag o liam tog oss en tur till prästgården med...Amanda och Liam lker så himla bra, alltid, han e aldrig knuffig eller nåt mot henne..dom bara leker o leker,,Amanda lockar fram den fina underbara lilla kille han faktiskt är...så kul o se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar