torsdag 17 december 2009

blandat

Kan inte låta bli,,jag måste ju dela med mig av min vackra prinsessa.....visst e hon ljuvlig!!?










































I morse va vi ute och åkte pulka, det va uppskattat av lilleman, fast va lite jobbigt att dra en vagn framför sig och pulka bakom sig, men va gör man inte för som små liven....











Jag var ju brudtärna på Linas bröllop för ett tag sen, höggravid med lisa och allt..här kommer lite bilder på det..lägg märke till min lilla nätta mage,,haha..tänk Lina om vi visste då va vi vet nu..hahaha...

Sen har det bara vart lungt...blir det i morgon också..funderar på att åka in till stan en sväng bara för sakens skull..e ju torgdag och allt...men vi får se. rätt skönt och gå hemma bland med för ovanlighetens skull!!

Det va allt från skogen i dag...


1 kommentar:

  1. Antar att ni ska gifte er på Lisas dop ???? grattis i så fall =)

    SvaraRadera