måndag 7 december 2009

baka till dop

halå!!

va på gymmet i går, det va jätte skönt=) körde core och indoor..första gången på indoor, det va jätte kul. men jätte jobbigt..men jag körde min egen takt, men det ger nog mycket, känns det som!" kul kul..man ser målet långt långt fram.. det hade gått jätte bra med liam hos malin med, han hade gått och letat lite men sen lekte han som sjutton...sen på kvällen bakade jag tre dubbla satser med kladd muffins till dopet,,måste sätta i gång med all bakning nu. tack o lov så hjälper mamma mig, hon ska göra lite småkakor och lussebullar och jag ska göra bullar snoddas och muffins..sen har vi ju en stor tårta med..börjar längta lite dopet nu..ska bli mysigt..
I dag har barnen och jag varit i stan och handlat nästan alla julklappar.,,tycker faktiskt det e kul och köpa julklappar...det hör julen till...sen va vi ute en mini runda med, bort till sara en snabbis och sen hem.. nu i eftermiddag har jag sorterat kläder och lagt ut lite tradera paket.. får se om man blir av med det nu!! i morgon ska jag till stan en snabbis på förmiddagen och sen hade jag tänkt att spendera lite tid hos sara i hennes fina hus!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar