söndag 27 december 2009

Hello

hello everybody...här e jag i gen..(som brunett dock) .tänka sig, två inlägg på samma dag, inte illa




















kolla in min super snygga dubbelvagn,,jag e bortskämd av min älskling,,jag vet...

















drog med mig andreas till storstan karlskrona i dag för jag ville ha köpa min jacka och ett par skor, det e ju han som står för den tunga plånboken i vår familj,,mina pengar tar alltid slut, jag förstår inte det,,haha!! jag som e så sparsam och inte alls impulsiv=)=)=)=)men det va stängt. trodde det va öppet nu alla mellandagar men börjar tydligen i morgon så får väl göra ett nytt försök då!!


hoppade av hos sara för en fika på hemvägen,,liams favorit fika, cocosbollar..gick jätte bra, tänk om alla barn va så lugna och väluppfostrade som våra barn,,Haha...nu blir det bara lugna gatan här i kväll, börjar en bra film som jag ska se vid 20..nu ska vi göra kyckling gratäng...mums..


Nu börjar jag längta till nyårsafton, inte långt kvar nu!!måste hitta en klänning


avslutar med en bild på dom bästa killarna i hela världen,,ÄLSKAR ER.



2 kommentarer:

  1. jätte jätte fin i håret juh=)))

    SvaraRadera
  2. skitsnyggt !!! detta e ingen ny bild väl ? för ja tyckte ja såg kort som va taget idag & då va du ljus ;)

    SvaraRadera