måndag 14 december 2009

hemma

Bakade o massa i går. därav inge kvällsbloggande....hade en riktig hemma dag i går..va inte utanför backaryds gränser. på morgonen tod vi det jätte lungt, inget stress...frida kom med frallor och julmust...lycka.... så då åt vi frukost och sen gick vi runt hejan. mamma hängde också med..sen när vi kom hem så kom sara o barnen en sväng och en stund efter kom kattis och daniella,,så trevligt med besök så! fick mina ögonbryn plockade med, det behövdes..vi fikade och tog en kopp the...sen kom andreas hem och då lämnade jag o kattis alla barnen med han hemma och stack bort till pizzan för att hämta lite mat..en varsin pizza blev det. så vi åkte hem och åt och hade trevligt allihopa...sen åkte dom hem framåt kvällen och jag satte i gång att baka 3 dubbelsatsig muffins till dopet, det va det sista i muffinsväg så nu e det klart..nu har jag bara två plåtar kärleksmums kvar..det får bli i morgon när andreas e hemma....i dag har vi möte med prästen och innan det ska jag gå på stan en runda..så liam ska till mormor en stund så han slipper gå i affärer...och i kväll e det fotbolls träning..hoppas vi blir lite fler denna gången!"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar