tisdag 15 december 2009

stora damen

Hej Alla!!


Hade en sån lugn morgon i morse, visst vi vaknade ganska tidigt men vi hade så mysigt..Liam va på jätte bra humör och lillan fortsatte sova hela morgonen, hon e otrolig på att sova den ungen..























vi va här hemma hela förmiddag, linda kom på en kopp the en snabbis..sen när mamma kom hem från jobbet vid 13 så lämnade jag liam där och så åkte jag ,lillan och frida in till stan..jag handlade lite kläder till lisa, det behöver hon nu, hade knappt något alls i storlek 68,,stora damen nu ju!!handlade lite smått till mig med som jag behövde...

Har precis tagit den bästa duschen i veckan, den efter fotbollsträningen..pust...måste träna kondition och styrka mera alltså,,e verkligen helt slut efter träningarna....nu ska jag dricka the och ta en liten chokladbit (måste fuska lite fast det inte e helg) i morgon e andreas pappa ledig och då ska han renovera i hallen så vi ska försöka hålla oss borta så mycket som möjligt..ska börja med att åka till emma och lyussna när hon och frida övar på dopsången sen vet jag inte va vi ska tränga oss på sen..det märker vi=) i fall nån e i desperat behov av att få besök kan ju dom höra av sig till mig=)

Tuddiluu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar