tisdag 8 december 2009

fotboll med mera

precis hemkommen från fotbollen. va trött i dag.....vet inte varför men hade inte så mycket ork i alla fall... kände mig ungefär såhär...



















i dag har vi vart i stan jag o lisa och shoppat dom sista julklapparna så nu e det klart....typiskt,,jag som älskar att shoppa..haha...sen va vi hos sara och barnen en sväng..sååå kul och ha dom i backaryd..Liam knuffades och buffades lite på robin...stackars lilla robin, men han blir härdad i livet och det kan han tacka Liam för sen!!

sen va vi hos pappa och hälsade på--Liam gillar så att vara där..avkoppling för mig med..jag o lisa e inne och pappa o liam e ute o leker..
Nu har jag precis duschat...ska sätta mig med min älskade Lisa lite och titta på några avsnitt paradise hotel med älsklingen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar