onsdag 23 december 2009

GOD JUL











Hej kära vänner..dan före dopparedan i dag...mysfaktor 100...har just ätit en mycket god skinkmacka...äter skumtomtar och dricker julmust, kan inte bli mer jul..hehe...dessa dagarna har faktiskt varit lugna för vår del.. ingen stress alls. jag o barnen har varit hemma och så har andreas handlat efter jobbet..i dag va i stan en sväng för de sista julklapparna..nu ska jag bara slå in dom med, men natten e lång...liam sover sen länge...och lillan med...liam och jag hade pickninck på golvet i går, han mös och tyckte det va såå mysigt...jag fick inte resa mig upp så blev en lååång picknick...lillan trivs jätte bra i sin säck, den e så mjuk och härlig...i morse va vi hos sandra och mats så amanda och liam fick byta julklappar..liam fick en jäätte stor bil, blev han jätte glad för och lisa fick en supergo filt och leksak,,..så det va jätte snällt...sen va sara och robin här en sväng och killarna slogs om vem som skulle kasta boll till ebba....åh sara, jag kommer i morgon förmiddag och lämnar kassen när vi har vaknat...jag glömde den i kväll............nu i kväll har vi vart hos min kusin linda jag och barnen på en lilla juladfton..vi öppnade våra julklappar vi hade köpt till varandra..lisa fick en finspegel och leksak och två jäätte fina pyjamaser och liam fick flera stycken bilar och ett golfset. mycket uppskattat..och sen träffade vi lilla puss elli också för mer julklappsbyte,,liam fick ett pussel med favoriten bilar på och lisa fick en mycket söt liten snutte......nu ska jag titta på några avsnitt med Anna Anka..jag bara älskar den människan..hon e så rolig, men jag e nog enam i världen om att tycka om henne..hahah....i morrn på julafton e det massa firande och mys med familjen....längtar. e verkligen nåt speciellt med julafton...nu ska jag titta ut genom fönstret och se om jag ser någon lykta som lyser i skogen, för då e han ju här..tomten....jag e nog rätt ensam om att vara 23 år och tro stenhårt på tomten.....
GOD JUL

1 kommentar: