torsdag 31 december 2009

Gott nytt

hej alla...lite kaos här har det vart..liam har sån fruktansvärd hosta, han har ju haft det ett tag nu..hostar 200 gånger ...men nu sover han i alla fall..drömmen e att han sover nu 3 timmar eller i alla fall 2 så han e lite pigg i kväll....vi ska ju till våra vänner Sandra och mats och lilla amanda med hanna o chrille o lilla elli...så liam har ju 2 tjejer och ta hand om så han måste ju va lite på g stackarn.....tanken e ju att vi ska fira natten lång..hahaha men vi får väl se hur det blir med det...kul ska vi ha i alla fall....ett nytt år i morgon..hoppas nästa år blir lika bra som detta...nä nu ska jag bort till linda som jag har tvingat leta upp alla klänningar hon har för jag har inget alls att ha på mig..lilla paniken...vill ju va fin i kväll ju...annars e allt klart..ciderna på kylning..kycklingen klar, potatisgratäng klar och godiset,,bara salladen kvar men det går ju så fort......


Gott nytt år alla kära läsare,,och alla andra med!!!

puss puss

3 kommentarer:

  1. Gott nytt år =) hälsa alla nyårsfirande från mig !!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år!!!! från fam Torstensson/ Jonasson=)

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år.. Fan vilket bra år vi har framför oss va? :-) puss

    SvaraRadera