onsdag 16 december 2009

Så e det

Andreas va ju hemma i går och skulle va i hallen,,,vi va inne hos emma och micke och övade inför dopet,,åhhh va fint, frida o emma sjunger och micke ska spela.....åh sen i slutet när överraskningen kommer,,,nu börjar jag längta,,jag vet att jag kommer stå med tårar i ögonen, jag e ju så dramatisk..haha...

på eftermiddagen så fotade jag lillan i sin dopklänning, hon ser verkligen ut som en liten prinsessa i denna mössa och det..har kanske 150 bilder men ni får vänta till på lördag och för er andra kommer så klart bilder efter dopet!!

i går kväll va vi på kalas hos frille, mamma hade gjort en super god mjuk pepparaka med lingon grädde,,smakade jul...va jätte treligt!!

På kvällen va det ju bonde, vilket vi tittade på, sen efter det så la sig Liam och vi städade, va ganska stökigt överallt, men nu e det fint,,jag tog tag i tvättstugan som jag har tänkt göra i typ en vecka eller så=)=) sen somnade lillan halv 22 och sov till halv 9 i morse,,mammas sessa..

I dag ska vi nog hålla oss inom backarydsgränser..va vi ska göra vet jag inte men vi ska börja med att klä på oss och se GÅ UT I SNÖN nu.. har en pulka så jag ska dra liam i den och bädda ner lillan i vagnen och gå en runda. lämna lite julkort och skicka några och bara gå runt..det kommer liam gilla, han älskar detta väder med snön...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar