onsdag 9 december 2009

Fullt ös...







Hej Alla!!

Fullt ös i dag kan jag tala om..Liam vakande kl 06.00 så det va bara att stiga upp! vi gick ner och kollade på tv och jag vilade lite i soffan..sen va andreas och Liam på inskolning på dagis vid 10 och då kom sara och hunden selma hit på en kopp the och massa tjejpratstrunt..sen kom Liam hem så upp med han i sängen direkt och sen göra Lisa klar och åka till Jasmine som bor en bit utanför Backaryd och hennes lilla Liancha som e så söt!! och med hår på huvudet också...mina barn har ju inte haft så mycket hår...bodde så mysigt och fick go fika o glögg....





















sen därifrån och hem en snabbis för att hämta vagnen för att sedan hämta Sara och Robin och åka till stor staden Ronneby..gick runt lite..lånade bok på bibblan..verkar super bra så den ska jag börja på i kväll..handlade nya kläder till liam också, det behövdes verkligen.. 4 byxor och två tröjor! här e lite av det!

Sen när vi hemma så åt vi lite middag och jag lekte med Liam som jag inte har träffat så jätte mycket i dag..sen nu i kväll har jag och Mamma och Lisa varit på teater...köttbullar och falafel och handlade om ungdomar och rasism mot varandra..den va jätte bra och helt i min smak..dansade bra gjorde dom med..jag e så glad att jag gick på den...nu skulle jag äta chips o dipp och mysa i soffan men Liam vägrar sova så blir nog inställt..han sov jätte länge i dag på dagen så han e pigg men jag ska gå up och lägga honom nu...

ja fullt ös fortsätter väl i morgon då jag ska

*till tandläkaren

* möte med prästen.

*banken i karlshamn

*Lusse firande på dagis..

*fika med kattis och lämna kläder till henne...

det låter inte så mycket för alla men med två barn och dubbelvagn och middagsstopp och sovpauser så tar det sin lilla tid...

I LOVE MY LIFE...

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar