torsdag 3 december 2009

Haloj











Liam va hos mormor en stund i förmiddags när jag va i stan och handlade! köpte nya tossor, jätte fina på kappahl!! sen handlade jag en par jätte snygga tights, i jeanstyg, som jag måste lämna tillbaka i morgon för dom va för små!!(tog mig vatten över huvudet..)haha..men tröjan jag köpte passade perfekt!!!sen va vi borta hos sara,,vi bor ju väldigt nära nu när dom flyttat till backaryd! jätte fint hus..har hunnit jätte mycket och gjort det jätte fint redan..undra va hon har för batterier i sig?dom verkar inte ta slut i alla fall!!! sen gick vi hem för liam va lite gnällig. sov bara en stund i vagnen...när vi kom hem så lagade vi mat och satt och åt tillsammans bara vi två och hade det så mysigt...sen kom andreas hem, och sen kom pappa o irene efter en stund och fikade på lussebullar och muffins...sen la vi liam och jag satte mig på tradera, har satt ut ett par paket med barn kläder,, och sen har jag bjudit på massa väggord..hoppas jag inte vinner alla bara för då har vi text på alla väggar i hela huset..hahahah.....va morgondagen bjuder på får vi se....alltid spännande=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar