onsdag 2 december 2009

Börjes

I morse åkte vi till Börjes och handlade lite efter att andreas o liam kommit hem från dagis..hittade lite julklappar och lite till oss med..bl.a en jätte snygg lampa till hallen som vi håller på att renovera. sen köpte jag ett kakfat och en tepåse hållare, väldigt snygg tyckte jag..köpte också en vinteroverall till lillan, det behövdes, den andra började sitta lite tight,,hon behöver 68
nu stora damen! sen köpte jag som i alla affärer bak formar..nu får jag nog baka lite innan jag köper nya...när vi kom hem från tingsryd så stannade vi och åt på victoria, jag va såå sugen på pizza, å gott va det..Liam åt pommes, hans favorit..sen åkte jag och lillan hem till sara för att kolla läget lite..nu i kväll har det vart lungt..plockat och donat lite..lagt fram ett par omgångar kläder till barnen så att det ligger vikt och klart i en vecka fram ungefär..brukar göra det på söndag kvällen , lägga fram kläder till liam o lisa för hela veckan så slipper jag leta o hålla på på morgonen. men har av nån anledning inte blivit av förräns i dag, men nu e det gjort i alla fall=)
morgondagens planer vet jag inte riktigt..ska ta dubbelvagnen en runda på morgonén i morgon, känner att jag behöver röra på mig lite..inom sara med kanske..sen ska liam hem och sova, det måste han få göra i morgon när vi missade det i dag,,sen på eftermiddagen kanske jag ska in till gallerian..behöver ett par nya tossor som e varma o goa till lillan....nu när äntlige vintern snart e här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar