lördag 12 december 2009

onyttig helg




I morse va jag o barnen själva hemma på förmiddagen..andreas och frille va i väg och hämtade andreas motorcykel..gissa om Liam blev glad när dom kom hem med den..han trodde nog den va till han,haha
























Sen åkte vi till stan jag andreas och barnen..först willys för lite smått och gott som behövde inhandlas....nya flaskor och blöjor till barnen..sen vidare till kontan för att köpa mellanmål till liam och en varsin dupergod smörgåstårte bit till oss...jisses,, den va god. nog den godaste jag ätit..sen öb också innan hemfärd för att köpa två fina tomtar till mitt bord..ja jag vet frille, du va först...














Sen hann vi inte mer än hem innan vi stack bort till sara..vi känner oss hemma där nu..både jag o barnen..


















Sen hämtade andreas oss där när liam började bli väldigt trött, han har inte sovit i dag lilleman, men har klarat sig så bra och varit jätte duktig..

vi skulle göra hemmagjord pizza i kväll men vi orkade inte så beställde i stället..jag tog min favorit där, fläskfile och coqnac sås..den e så jätte god...
nu tittar vi på dansbands kampen..HEJA PLAYTONES....
ja chipsen har också hittat fram nu..vilken onyttig helg..men men det jobbar vi bort på gymmet i morgon....
Bye bye

1 kommentar: