fredag 4 december 2009

HELKVÄLL

Liams snygga bilparad..brukar stå 10 bilar till snyggt parkerade.










































Skulle gått runt med sara i morse men Liam sov till efter tio..hör o häpna..jag o lillan steg upp halv 10, så en riktig sovmorgon i detta huset alltså=)
sen när vi hade ätit frulle så åkte vi in till stan och bytta mina tights till två snygga linnen i stället..sen åkte vi upp till mamma o fikade..hon hade provbakat till dopet. va så smarrigt med småkakor, och va lätt det e o baka..ska baka lite småkakor på söndag faktiskt!!!!!
sen gick vi med hundarna runt hejan,,
nu i eftermiddag har vi bara varit hemm ao donat och fixat lite och tagit det lungt...i kväll kommer sandra och mats på middag, det ska bli roligt..sen vid nio ska jag på sexparty hos kusin Linda,,ta nog med mig lisa,,det ska börjas i tid..hahaha...så en hel kväll framför mig med andra ord..
HAPPY HAPPY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar