lördag 14 november 2009

Tji fick jag!

hehe, tji fick jag som snackar om back on track,,,,,lille liam vakande halv 23 i går och ville inte sova mer, klockan va 1 innan jag hade fått han att sova och lagt mig i vår säng!! lillekillen! förkyld, täpt i näsan och lite feber tror jag han har, har inte tagit tempen...han sov till 9 i morse, så det va ju skönt i alla fall.....somnade för en stund sen med lite alvedon o nässpray!



















Va ju riktigt grått ute i dag, riktigt tråkigt väder. men vi i alla fall ute på en långpromenad på
förmiddagen!


















Sen nu i eftermiddag har vi varit hos min pappa på kalkonmiddag! det va så supergott..jag hade kladdmuffins med grädde och bär på med mig till efterrätt..det va uppskattat..åh Fisan va superfin i sin nya klänning!!



















Vi ska gå o lägga oss nu..vet ju inte om liam vaknar så bäst o ta vara på sömnen! sen har vi en nattgäst här i dag med..min syster
dotter caisa
Natti natti kära vänner=)

2 kommentarer:

  1. You´ll never know when your kids are sleeping.. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack=))jaa de ha ju inte direkt vart hemligt såå folk har ju förstått ändå=)

    SvaraRadera