onsdag 18 november 2009

storm

Imorse va vi på dagis, det gick mycket bra, han hade lite svårt bara att sitta still under samlingen, som för övrigt va jätte kul. spelade gitar o sjöng gjorde dom och sen åt frukt...Liam älskar ju sång o musik....sen åkte vi hem och åt frall frukost med mamma,, sen åkte vi till hoby för att träffa Kattis. bor i ett jätte fint hus där. hon ska snart ha bebis hon med..hon bjöd på den godaste cheesecake jag nånsin ätit..måste ha receptet, det glömde jag..Liam hittade en skål med vindruvor, det va han väldigt glad över, fisan satt snällt i bilstolen under tiden..som alltid.























Sen va det karlssons som gällde..handlade såå klart, va trodde ni? kan ju inte gå in i en affär utan att handla. man e ju lite shoppoholic..sen hem och göra middag och landa en stund och sedan stack jag o liam till kusin Linda och fikade och hälsade på emma och alla..lisa va hemma med pappa=)=)
shit vilken storm det e ute..såå tråkigt väder..finns bara en sak o göra,, tröstäta! blir definitivt vickan i kväll till bonde,,åh en stor läsk till..i morgon ska jag prova skor och handla inne i gallerian i stan med mina två barn..e ju upplagt för KAOS men jag ska göra ett försök i ala fall!!!!

1 kommentar:

  1. jaa det är alldeles för litet i en liten tvåa och jag vill helst att mina barn växer upp i ett hus så vi letar för fullt=))

    SvaraRadera