onsdag 11 november 2009

kort o gott överallt!

Idag har vi försökt hålla oss hemifrån då älskling skulle renovera i hallen! vi har trängt oss på lite överallt..började hos Elsa med familj där vi gick en härlig runda med våra dubbelvagnar......Sen hem till mamma och fikade och tog det lungt lite,,,sen vidare in till Sara och barnen...fikade o pratade och lekte..Liam va på krigsstigen i dag...han e inte så snäll mot andra barn just nu, knuffas gärna lite o så! e nog nån period bara..bra för honom och träffa novis och få lite motstånd!!





























Nu i kväll har jag varit borta hos Frida och hälsat på Emma som landade på svensk mark i dag och ska hälsa på här lite...bjuder på en bild från gran canaria när jag hälsade på dom...frida till vänster och emma till höger och jag i mitten (ja jag va smal en gång i tiden!)
den resan va såå underbar,,glömmer jag aldrig! frida fick jag med mig hem,,bara emma kvar!











I morgon står det på schemat

*baka muffins med hallon

* bjuda emma o frida på frukost

*inskolning med liam

*träffa emma med familj som kommer på besök.


Nu väntas det sängen för oss alla här ute i skogen=)=)

Natt Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar