måndag 16 november 2009

familjen annorlunda











Hello everybody!!!
Bakat lite i dag, provbakat inför dopet...yummie..gått runt hejan med Lotta..det ska vi göra till en vana! softat hemma i eftermiddag och sen fritids nu i kväll, liam lekte spelade innebandy köpte en choklad bit och en korv (som alltid) han får välja själv men väljer alltid det,,han hämtar en stol så han når upp till kassan på fritidsgården....sen skulle jag lägga han vid när vi kom hem då han bara sovit timme på hela dagen. men icke sa nicke, jag fick t a med han ner i gen..så satt vi här alla igen i soffan...halv 21 kommer jag på att jag vill till maxi en runda fast vi bara har en kvart på oss..vi kastar oss i bilen allihopa och kör in..vi sitter kvar i bilen och andreas hnadlar det jag ville ha...vadå familjen annorlunda..BUT I LOVE.... sen så fort vi kom hem fick liam sin välling och somnade som en stock..det har jag med tänkt o göra nu...
I morgon blir det stan. date med hanna..välja tapet på älsklingens jobb till hallen nere.. i dag har han byggt igen fönstret....gymmet får vi ta på onsdag!...då ska jag testa indoor...
Happy happy

1 kommentar:

  1. Vi ska träffa frida och Leam imorgon och sen träning kl 18 :-( så inte imorgon.. Puss

    SvaraRadera