tisdag 24 november 2009

Så de så

hej hopp!!
Precis hemkommen från fotbollsträningen,,blir bara roligare o roligare..åhh såååå jobbigt, jag e så varm efteråt, helt otroligt..massa springning...så härliga tjejer med så det gör ju sitt till..hanna har börjat med nu,,superkul...

Sen läängtar jag till lördag till BSK festen,,kul o klä upp sig och hitta på nåt kul, e mat o live musik med som alltid...tydligen ska damlaget visa upp sig med fick jag höra i dag,,=)

I dag var vi på dagis, skulle lämna han 5 minuter,,jisses vilket liv,, så nu blir det möte igen om hur vi ska lägga upp det för Liam..ska inte lämna han på ett tag nu och så får vi se nästa vecka..kanske man skulle plocka hem han för gott...eller i alla fall till han e 3-4 år så kan han börja med lillan...känns så i bland i alla fall..orkar inte se han sån en gång till,,orkar inte må så dåligt igen...det stämmer verkligen att när man får barn så han man sitt hjätra springande utanför kroppen....

I eftermiddag va vi på fika hos hanna o ebba..åt min första lussebulle..hanna e så duktig på att baka! Hon får högsta poäng av liam i alla fall som ville äta upp alltihop..
sen va det shopping så klart, va trodde ni..ett skärp och ett linne blev ´det i dag och vrål snygga örhänge..va halva priser på vissa utvalda stickade grejer men tyvär inte på det jag ville ha....men det drabbar ju ingen fattig som sara skrev till mig i dag,,hahaha....
Sen va jag uppe hos min barndomsvän Frida,,haha va som vi träffades i går fast det va vääldigt länge sen,,ska i alla fall ta oss en minnes kväll framöver...

jag har fortfarande inte duschat...så det tänkte jag göra nu..läänge...sen ska jag bli serverad kyckling i pitabröd..det e jag värd..

varsågoda, här fick ni ett inlägg om allt och precis ingenting..åh inga bilder heller,,fy fy..

Hep hep

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar