torsdag 12 november 2009

Fullt ös!

Fullt ös i dag! började med dagis, som gick jätte bra! fick dra han därifrån! så de e ju positivt,, än så länge!! Sen kom Frida o Emma på frukost, trevligt..emma fick äta lätt och lagom och frallor,,det va tydligen efterlängtat!! sen städa och tvätta lite innan Emma med familj kom och hälsade på...Sen kom Sara med barnen upp med bussen med så det va fullt ös här i dag med alla barn! jag hade i alla fall fullt upp med min gangster!!hehe...ingen svag vilja där direkt,, han kommer nog gå långt!....sen va sara o jag och våra 4 gemensamma barn (hehe) borta o tittade på mamma som tränade barnen inför julshowen..ska bli kul o se den sen! nu i kväll har det vart lungt. Liam e fortfarande vaken för övrigt, men ska upp o lägg han nu!!
Har inte tagit en enda bild i dag.. men kan bjuda på en gammal bild av mig och
emma....På väg till chaplin om jag inte mins fel=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar