fredag 13 november 2009

FRIDAY

Liam kom i säng sent i går eftersom han sovit så sent på dagen. så i dag så hoppade vi över att sova middag så han skulle komma i rutin i gen och det funkade, han somnade som en stock lite efter 19 i kväll..så nu e vi back on track...sköönt för alla parter, men mest för honom själv!
En annan e ju van att ha kvällarna fria till läsning och korsord så nu några kvällar när det vart så här så ligger man efter i skvallervärlden och mama världen, så i kväll blir det tidningkväll för hela slanten åh idol med så klart!
Satt in bilder med i min fina Tavla jag köpte på ullared!!=)



















I Dag har jag och barnen gått två långa rundor ....har vart ganska kallt men med rätt kläder går det alldeles utmärkt å va ute...termobyxor måste man ha när man e mamma!!haha!
tog en lååång dusch innan med, med varmaste vattnet..gör det varje fredag..bästa duschen på hela veckan...Lillan låg på skötbordet en liten stund medans jag fixade lite på toa. hon verkligen njöt, hon gillar att det e så varmt där inne lilla Fisan...vägde henne i dag med..5220..och va 63 lång. växt tio cm..ja tiden går..sen va vi hos hästarna en liten sväng med uppe i kroken=)

Så klart har vi just nu fredags myys som alla andra!! (det nya populära svenska begreppet)godis chips läsk....åh Dooleys..jepp det se ni,,gott e det med,,hela 4 cl ungefär dricker jag,,hahahaha..=)=)


Syns i morgon""

2 kommentarer:

  1. tack så mycket=) kände att det inte skulle skada o låta håret vila lite nu i vinter=)

    SvaraRadera
  2. amen de känns tryggt att höra=D
    hihi ja de e din kära svägerska som står för förändringarna såå;) känns jätte konstigt för de var tusen år sen jag va mörk men det går ju att bli blond igen=)

    SvaraRadera