måndag 2 november 2009

DAGIS O FOTBOLL

Andreas va med hemma i morse för han tog ledigt för vi skulle ju till dagis i dag för första gången...åh det gick så bra! han bara sprang i väg direkt, vi blev jätte förvånade, sen vet man ju klart inte hur det går sen när han väl börjar men det va en mycket bra start!! Alla fröknar va kanon trevliga, och inte så mycket barn heller, verkligen ett kanon dagis..så glad att vi flyttade hit.. liten by och bara ett dagis,!! vi bor på landet.....

Sen sov Liam och när han vaknade så kom Sandra och lilla Tuva på besök och lisa fick en jätte fin laban pyjamas. va kul o träffa dom! sen så fort dom hade åkt så kom mamma och vi åkte in till stan, först willys sen maxi, där jag hittade en massa jag ville ha. både kläder skor och julsaker m.m.m,,men vi ska ju till ullared på lördag och jag vill ju titta där först, ska shoppa o shoppa o shoppa..sen va det direkt till fritids så Liam fick leka lite och jag fika..sen hem, äta och slänga mig i soffan....vi ska gå o lägga oss tidigt i dag. vill lösa klart mitt korsord och mya lite med lisa innan sovtime... i morgon har vi inget alls planerat. vet inte när det hände sist...

Åh vill ni veta nåt kul..på söndag ska jag börja spela i backaryds damlag i fotboll..haha. hur ska detta gå!!!men det ska bli riktigt kul alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar