måndag 23 november 2009

JEPP

Mammas lilla bebis....han ville med sitta i babysittern tydligen som lilla syrran gör..han lyckades med det själv, satt så när jag kom in i tv rumet..haha

















Vart i stan i dag, börjar bli en vana nu tycker jag..shopping galen!!! men nu börjar man bli sig själv i gen, kilona börjar försvinna mer o mer och då e det såå roligt o handla kläder....handlade en tröja o lite till åt mig själv...handlade också jul kläder till barnen..på söndag kommer min kära kusin dotter frida som e världens bästa fotograf hem till mig.. tar så fina bilder,,hon e så snäll och ska hjälpa mig att fotografera mina vackra barn!! ska bli så kul..men kommer nog ta sin lilla tid, beroende på chefen (Liam)......





















Nu i kväll har Fia o erik och flickorna vart här och ätit middag...Kanske fick med mig Fia i damlaget...har träning i morgon kväll..vi behöver en bra målvakt..måtte ingen våga göra mål bara!!haha..
SÖTA FLICKORNA

1 kommentar: