lördag 21 november 2009

Gääsp

I morse åkte vi in till Sara o barnen för att umgås, ner på stan o leta efter frisör som tar hål i öronen som nova ville ha,,dock förgäves! inte en enda öppen i hela stan.......sen hem och åt lunch som saris gjorde till oss...gott va det! nova satt och höll Lisa en bra stund! Sen vidare upp till mig,fikade gott och sen gick vi en sväng här i byn! vi 6 har det bra ihop,,det ska vi verkligen göra till en vana!!!!!! sen körde jag hem dom! på hemvägen körde jag inom maxi och tömde min spargris, gissade på en 400-500 i den, men det va över 1100..såå glatt överraskad..snart e det shopping dags igen då!!


























Nu i kväll har det vart lite partaj här. frille linda o niklas kom på besök..klockan e nu 00.16, herregud, när va jag uppe så länge sist!? ska nog dra mig tillbaka nu! förresten så när jag va ute med hundarna så hörde jag vildsvinen som skrek, vilket äckligt ljud, blev såå rädd..hundarna va
helt galna..får se hur mycket dom förstör i natt..

1 kommentar: