torsdag 5 november 2009

En vanlig torsdag!

I morse va vi hos kusin Lotta på frukost och husesyn..jätte fint hus, och mycket god frukost..Liam fick glass och tyckte det va spännande att utforska alla saker hemma hos dom=) Lillan va tyst som en mus som alltid och satt i sin stol o tittade!! sen va vi på bvc..5 kilo nu exakt..växer som hon ska! sen hem och försöka lägga liam som totalvägrade sova i sängen. gav upp efter en timme!! sen tog jag båda barnen i vagnen och gick en lång runda och liam somnade direkt då,,riktig vagn unge det där!! vågade dock inte gå för långt mot skogen..barnen i skolan fick hem en lapp i dag att dom inte får gå till skolan själva nu tack vare alla orädda vildsvin som finns i byn just nu!!! vi har hur många som helst i backaryd..hoppas dom skjuter av några snart...men det gör dom nog!!usch, jag tycker dom e så äckliga...dom ska ju vara rädda men det inte dom här i alla fall! kan gå mitt inne i byn..
























I alla fall så kom min vackra dopklänning i dag med söta gammeldags mössan till..nu längtar jag till dopet..har inte hittat låt än men letar på internet och youtube varje dag efter den rätta!!gudfäräldrar ska vara min kompis ronja och andreas bror johan vara!





Har just ätit god middag! ska ta en kopp the tänkte jag..ronja ska komma till backaryd i dag så tar kanske en avstickare bort till henne senare... i morgon e det helg igen..tiden bara flyger förbi=)=)

1 kommentar: