torsdag 19 november 2009

staun..




















HEJ KÄRA VÄNNER!

Här sover barnen sen ganska länge och allt lungt o skönt...har ännu inte bestämt mig om jag ska öppna påsen med chips i skafferiet, men det lutar åt det.

Va inne i stan och morse och kollade runt i gallerian, va evigheter sen jag var där! hittade så mycket, men köpte bara ett par tights och en stickad lång tröja! men det satt jätte bra! o sen nya pyjamas till Fisan... både liam o lisa va med. Lisa satt upp sin vagn. hon e nyfiken o vill också va med!























I eftermiddag har min cooling varit ute med sin bil på byn!=) kör runt macken och sen bakom macken finns det en backe och där kör han upp o ner upp o ner upp o ner...han tycker det e super roligt. tur för honom han har en sån påhittig mormor
Nu ska vi titta på mammas pojkar och sen på paradise hotel på datan, sen blir det sängen...en god kopp the först...har fått mitt 12 gångers gymkort i dag med så på söndag blir det core och indoor..ska bli jätte kul o prova på...kommer väl inte kunna på en vekca men vad gör det..haha...
I MORGON BLIR DET
*karlsson och köpa två korgar till leksakerna
*gallerian för att köpa den tröjan jag velade om i dag som var såå jag.
*Kaskad med barnen
Åh sen e det ju fredag..NICE...
Happy happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar