söndag 29 november 2009

jul mys pys











Va på väg ut förra inlägget därför blev det som det blev lite stressigt...i alla fall så va det som sagt väldigt roligt i går. o här hemma hade det gått super. liam somnade som en stock kl 7 och lillan hade varit jätte glad hela kvällen och somnade vid halv 22 och sov sen hela natten..tur det så trött som jag va! va hemma kl 00.00 i natt...va lite krasslig efter sprutan så drack inget.. men det va kul ändå o se alla andra!=)

I dag hade lillan o jag sovmorgon...sen cyklade Liam och jag en runda och sen gick lillan o jag en runda med vagnen med hanna runt hejan...sen påbörjade jag mitt julpynt här hemma....så kanske man får lite julstämning. har satt upp det mesta utom ljusstakarna i fönstren för vi måste ha lite sladdar..(som varje år) .andreas körde in till maxi o storhandlade! sen va vi först på adventsfika hos pappa och sen hos mamma=) malin o ´dom va med där så det va trevligt...söndag i dag o allt..såå blir nog en kycklingrulle för min del i kväll.... e jag jätte sugen på=)=) vet inte riktigt vad som händer i veckan..mina julklappar ska bli klara i alla fall..tänker inte stressa med det i sista sekund..men har inte så många kvar!
Happy happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar