torsdag 26 november 2009

SHOPPING










i går förmiddag va vi hos emma o barnen en sväng! Emma och Lisa hade verkligen en konversation!

Sen tränade jag Core på kvällen, va jätte rolígt. en träningsform som passar mig perfekt, tyckte det va jätte kul med=)

I dag av det ju möte på dagis om hur vi ska göra!..bestämde att vi ska inte lämna honom på ett tag utan jag ska vara med!=)ska vara där måndagar och onsdagar i 45 min och vi ska vara där tillsammans då jag och Liam=)så det känns jätte bra!


I dag har jag spenderat min dag med min goa vän kattis..började hemma hos henne med go frukost, sen tog hon tag i mina ögonbryn.ajajajajaj!!! men bra blev det,


















sen åkte vi in til karlskrona...åh där har vi vart hela dagen..först babyproffsen och kattis handlade till sin kommande bebbe och jag handlade till min bebbe..ett gym. det behövde hon..trivdes i det också,,vilket märke? LABAN så klart




















Sen va vi på rusta och leksakshuset. köpte lite julklappar och sen va vi på max och åt!!tog lång tid och va inte särskilt gott,, va nog nybörjare som jobbade..!!!köpte en fin lekoverall till liam med!


















nu i kväll har vi varit på min mammas julshow med barnen..=) dom va så duktiga, det va jätte roligt, min systerdotter caisa va såååå fin..



















åh vet ni vad jag har gjort, köpt en cykelvagn..så nu kan vi ut o cykla igen..nu får jag med mig båda..
har precis ätit världens godaste kycklingsallad, hemskt va ag e duktig på att göra sallad!!hehe
Jaha, fredag i morgon igen. tiden går..va ska man göra i morgon då? ja det märker vi..=)=)

1 kommentar: