söndag 15 november 2009

Jaaa,,

Jaa, då va det söndag igen..Liam sov hela natten med andreas i bäddsoffan, jag hade ju en ny säng kompis i natt,,Caisa...Världens duktigaste hjälpreda.. Sen ligger hon helt stilla och tyst som en mus e hon..precis som jag,, såå jag sov som en stock hela natten, åh så fick jag ha lisa i sängen och få känna hennes närhet åh det va underbart, hon ligger ju alltid i sin säng, men i natt passade jag på att få ha henne hos mig för Min andra trollunge hade ju ändå pappa för sig själv!!va tiden går..känns som en evighet sen jag låg på bb..åh vi fick våran lyckans Lisa.. e verkligen det bästa som finns ens barn....snacka om KÄRLEK..

I dag har jag som alltid gått en runda med barnen!! älskling har bytt 3 dörrar här hemma! till vita snygga dörrar. blev jätte bra..
Å sen har jag tränat dans i kväll..Dirty Dancing på united motion..det va jätte roligt..angelina e ju suuuper duktig, har dansat för henne förut och hon e verkligen duktg! jag hängde med hyfsat bra, e ju lite stel o otränad men det gick. man rör på sig o det e huvudsaken!! men fick bra kritik av angelina nu efter så helt bortkommen va man kanske inté..superfint gym va det i allá fall..så kommer klart gå dit i gen!!
Mitt älskade paradise hotel börjar ju idag, tittar på det just nu....lyycka..
i morgon e det dagis igen och ny vecka..
NYA KRAFTER NYA TAG..
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar