söndag 22 november 2009

Titta!

Hello Friends!!


Titta va vildsvinen har gjort hos oss..finns på fler ställen med, vår fina gräsmatta..grr......








I förmiddags va jag och Liam och tittade på hästar, som han älskar..Va hos en här i backaryd som har superfina hästar....både stora o små. Liam gillade mest dom små..många knäckebröd hade vi med oss och äpplen och allt gick åt=) blev så sugen på att skaffa två små hästar, ska göra det till våren!! så kan man ta lite föl sen..e ju såå mysigt o lätt med småhästar!!ska bara hitta ett sätt att berätta om min nya hobby till andreas och att han måste bygga ett stall till mig "igen" ..hmmm...


















i eftermiddag har jag tillbringat min tid i sporthallen i kallinge och hejat på bsk som spelade där i dag..dom va jätte duktiga...hade fisan med mig! hon gillar precis som jag att titta på fotboll!!!fast hon sov mest dock=)



















Skulle tränat i dag men jag e helt slut så orkar inte..få gottgöra det nästa vecka!! har fotboll träning på tisdag o sen måste jag prova core o indoor med, inga undanflykter...


förrsten så ska jag sälja en av Liams overaller..har den på tradera med..den e helt ny, aldrig använd, den e varm o go och jättefin (annars skulle jag inte köpt den) har dock insett att han inte behöver 3 st....det är storlek 92..jag vill ha 200 kr för den..
Nu e det softing här hemma, jag sitter vid datan och Liam e hos mormor o leker och fisan sover..ska nog äta vegetarisk i dag från balkan, va jätte länge sen...åh ja kanske lite lösgodis med==))
Ha en trevlig kväll alla...det ska vi ha!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar