måndag 31 maj 2010

Glömde hälften

Glömde ju hälften innan när jag bloggade, vill ju så klart nämna lite mer om i helgen o inte bara om lördagens bravader! i fredags hade vi andreas arbetskamrat Markus och hans fina tjej här på middag! det e super trevliga människor så det va jätte kul!! vi åt grillat, min favorit! sen va det ju morsdag i söndags! först så kom liam hem på förmiddagen efter sin sova över natt hos Malin..så härligt att få hem han..skulle aldrig klara mer än 1 natt i från honom... sen efter en brakfrukost här hemma gick vi upp till mamma och fick god middag och pajer till efterrätt..så himla mysigt.frille o malin va med där så klart, och mina underbara syskon barn med..dom såå bäst!.calle o caisa. sen åkte vi till andreas mamma på eftermiddagen och fick mat igen. riktig söndags middag va det och god efterrätt till det!! e ju ett under att man inte rullar fram! inte nog med det för på kvällen fick jag i mig en kebabsallad med,,ja e inte klok,jag vet!! super trevlig dag i alla fall..blir nog Diggiloo i sommar för mig.han känner mig så väl min honey..
















I dag va det ju så tråkigt väder..så blev lite bak i dag..gick i mys kläder hela dagen! bullar och wiener bullar










sen finns det också mörka kakor doppade i vit choklad. och ljusa kakor doppade i choklad...så nu e det lite uppfyllt igen..försvinner fort här...mitt sko paket kom i dag med..2 sommarskor till mig, kan ju inte gå i gympadojor hur länge som helst, e faktiskt juni i morgon..och sen ett par foppa till Liam

sist men inte minst..STORT GRATTIS DAMLAGET BSK TILL VINST MOT KALLINGE..BRA JOBBAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar