lördag 22 maj 2010

Cykel

I dag har Liam fått en ny cykel. så nu har vi bytt ut den gamla tre hjulingen. lär bli måånga rundor nu i dagarna..tur att lillan älskar sin vagn..han e väldigt glad över den och tar nog inte lång tid innan han susar fram! Tack Morfar säger Liam

















I morse va vi på lekparken..fylls som alltid upp med folk när man e där..så kul att det e så många barnfamiljer här nu och fler lär det bli=)=) tycker fler o fler söker sig ut mot landet..vart på kals med och firat andreas bror..bjöds på grillat och potatis sallad o potatisgratäng..grillat e nog det bästa jag vet..liam va lite gnällig och sen ramlade han och fick en fläskläpp på det...hans goa kusiner va där med..så fina pojkar. vi ska åka till öland v 29 med hela andreas familj..e bokat o klart. ska bli jätte roligt! .axel o liam satt på farmor o farfars bänk lite..
















Mycket Liam i dag så sätter två bilder på min ljuvliga prinsessa med!













Får ju heller inte glömma min nya mobil som e på ingång...läcker tycker jag..ska bli så skönt o slippa min skrot mobil utan täckning med mera med mera.

nu börjar filmen..trevlig fortsatt lördagskväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar