torsdag 20 maj 2010

lillan e varm=)

Snart slår mina fina tulpaner ut..inte många dagar kvar nu! e så fint nu när det blommar..har satt lite kruk planteringar i dag..har massor kvar men det e bara kul....det har ju varit så underbart varmt i dag, men ganska kvavt...Lisa har verkligen svettats..får massa prickar i nacken av värmen.. mammas lilla tulta....kattis kom i morse med lilla Aimee och hälsade på..sen åkte vi tillsammans till stan och gick lite i affärerna..köpte lite somrigt till lisa..tunna byxor en kjol o en sommarhatt..liam fick 3 st kalsonger,,japp nue dax att börja sluta med blöja..får se hur det går..kommer gå åt många kalsipper tror jag!!hihi sen fikade vi på jakyll&hyde innan hem färd...körde inom frida o johan på väg hem för lite Nova mys..Liam fick en riktig liten mini gitar av johan..vet vad dom heter, men tänker inte ens ge mig på stavningen.han va i himlen kan jag säga när v i kom hem..jisses va han spelade o sjöng...haha. sen nu i kväll har vi varit på grillkväll på dagis..kul o träffa de andra föräldrarna som man inte gör så ofta..grillade korv och bjöd på fika..sen sjöng barnen så fint..världens bästa dagis...liam sover sen ganska länge nu o lisa sitter brevid mig i soffan och leker med liams bilar..(hon får passa på medans han sover)
I morgon e det fullt upp..först ska jag o sandra bort till frida och fika lite, sen hem för då kommer bvc och gör boel testet på lisa..sen ska jag ner till kamilla och kolla in deras nya tillskott saga..det ska bli roligt!! sen e det fotboll på kvällen..backaryd möter hallabro..kom och heja.. nu ska jag lägga lill snorpan och sen ska jag in i duschen..bye bye




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar