söndag 2 maj 2010

hemmafruar

Hallå! I går kväll va Andreas på bilträff hela kvällen så jag passade på att bjuda hit två goda väninnor från byn..vi satt och drack öl och vin hela kvällen...vi löste många världsproblem om blommor och bin och allt annat man kan tänka sig. haha. många skratt blev det..Så himla nice..dröjer inte länge tills nästa gång!!














I dag har vi vart på loppis jag o andreas o barnen..liam köpte en bil han inte kunde släppa..hihi..så han körde runt som en galning på den i stort sett hela vägen till bilen,,haha,,han kommer få stora benmuskler som han kör...sen köpte jag superfina klister märken som jag satte i Lisas rum..blev jätte fint, tycker jag i alla fall!! va tycker ni?





















Sen körde vi inom johanna o tobbe med på vägen hem och fikade en stund. stackars lilla gulliga melwin fick en speta som mamma o pappa fick ta ut, det tyckte han inte om stackarn..liam körde runt på melwins tuffa el motor cykel. tyckte han va jätte kul!!



















Sen åkte vi hem till pappa och blev bjudna på grillat,,kött potatis sallad och grillade grönsaker..så mumsigt så.. sen åkte andreas hem o skulle plocka lite så för att inte va i vägen stack vi ner till Linda ett tag..liam o molly lekte och hoppade på studsmattan..miki va så rolig och hade en sån kul peruk på sig..lilla gumman, som fyller år och allt i dag, tiden går, vi ska dit i morgon på lite kalas..sen fick Lisa en ny mössa av Monaliz som va super gullig och fin som hon stickat själv!, den kommer passa jätte bra till den jackan lisa ska få i morgon










i morgon e det dagis för liam så jag o lillan ska passa på att åka till maxi en sväng och sen lindex och köpa lisas jacka, sen måste jag till en blomaffär och köpa lite plantor till min nya fina kruka..sen ska vi till miki på lite kalas sen e det fotbolls match i backaryd i morgon så då ska jag jobba i kiosken......nån gång under dagen tänkte jag baka en kladdkaka med..fick en kanon bra tidning med olika recept på kladdkaka..det va med cheesekake och apelsinsmak och after eight och sen en vit kladdkaka lät lite spännande så nåt av recepten tänkte jag prova i morgon..alltid nån man kan bjuda på en bit..kram o hej

2 kommentarer:

  1. After Eight kladdkaka hade jag gärna blitt bjuden på eller fått receptet på iaf :-) puss

    SvaraRadera
  2. det kan vi ordna!!!! puss

    SvaraRadera