söndag 23 maj 2010

Little miss sunshine

det e precis va hon e..min lilla Lisa!














i morse åkte vi hem till Emma och världens finaste amy o fridis. sen därifrån ner till loppisen..gjorde en del fynd med sommarkläder till Lisa! sen gick vi och satte o gräset och fikade och hade det så underbart i solen. sen kom Belle också. sen förflyttade vi oss till lekperken och satte oss där i gräset medans barnen lekte..det va så härligt!! satt där i solen i flera timmar..det märker jag nu ikväll. har bränt mig på axlarna så svider lite..men det e det helt klart värt..sen på eftermiddagen åkte vi hem och då hade andreas marinerat köttet och gjort jätte god sallad så då grillade vi och satt ute i gen. andreas o liam körde med liams cross lite med..han kör den själv nu, andreas får ju så klart hålla i där bak annars drar han i väg. han blir nog livsfarlig när han blir större!...tänk om han väljer cross eller nåt som sport..jisses va jag ska va nervös hela tiden......nu sover barnen och jag tror att jag ska ta mig i kragen och kolla in Avatar..har ju inte sett den än. ligger lite efter här med filmer och sånt...i morgon börjar en ny vecka, nya tag! liam ska till dagis annars e faktiskt dagen i morgon helt oplanerad....hoppas så klart på sol!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar