tisdag 1 juni 2010

hoppas på sol=)

Så här såg det mest ut i dag mellan Melwin och Liam när vi va hos sandra och flickorna och fikade! dom har sån vilja båda två. dom skulle slå sina viljor i hop och samarbeta så hade inget kunnat stoppa dom..dom hade komit hur långt som helst...!!









men sen nästa sekund så gick jag ut med dom lite och då va dom hur glada som helst och hoppade studsmatta..så roliga!!!Söta Tuva undrade mest vad som pågick=) fick min favorit till fika cheesekake. va hur god som helst...







Fick en rolig syn när jag skulle hämta upp lisa som har vart hos mormor i dag, hon hade behövt byta kläder och det hade jag glömt lägga ner så mamma fick leta upp några hon hade..det fick bli min systers kläder som hon hade när hon va bebis...hihi..så söta..så 70 tal så det finns inte..haha, kolla bara! men sååå söt!!








mina underbara små sötlökar som jag älskar mer än allt annat!!!

Nu e jag såå trött på blåst och grått väder. måste ha sol...hoppas den kommer i morgon=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar