torsdag 27 maj 2010

Gjort i dag!

I morse va vi ute och gick en liten runda runt byn jag och barnen, sandra o amanda och frida med lilla gose Nova som sov så sött i barnvagnen . så lik sin storasyster så...frida tillhör ju numera barnvagns gänget...tycker att Sandra med kan få ut sin bebis nu,,jag e så nyfiken på lilla underverket...sen gick vi hem hit och fikade på sockerkakan som jag gjorde i morse...vi satt ute och pratade om en massa..mycket tjejsnack..hihi..

Sen åkte vi in till Johanna och Melwin. blev bjudna på både lunch och fika..inte illa..tack för det gumman..liam o melwin hade inte deras bästa dag i hop i dag!! bättre lycka nästa gång..hihi..ja dessa barn...men goa e dom i alla fall=) sen åkte vi hem och barnen somnade som stockar i bilen och fortsatte sova hemma så jag passade på att plocka lite här o lite där.. sen gick vi bort till min kusin Linda på en te och sen gick hon o jag runt hejan med barnen..så skönt i solen...e nåt lustigt med den rundan...man har gått den rundan i flera år och mina mamma har gått den i alla år,, bl,a med mig när jag av liten..och ändå tröttnar man inte på den..den e alltid lika härlig att gå=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar