tisdag 11 maj 2010

natti natti

på älgsläppet i söndags!

















min lilla pojk









Har vart lungt både i går och i dag..gått runt hejan varje dag. i dag va det så härligt och gå i solen..vi e flera stycken som går nu så det e jätte skoj!! gått o lämnat o hämtat liam på dagis med! så många promenader har det blivit..funderat lite över framtiden också och vad som känns rätt för mig! har haft samma ide alltid men inte varit rätt läge men nästa år kanske det e dags..får väl se om man kommer in på högskola och allt detta men det tror jag att jag gör!!!!! varit i frilevsta nu i kväll och kollat damlaget spela..

i morgon ska jag få träffa mini bebis..det ska bli skojigt!! nu väntar sängen på mig även att klockan inte e så mycket,,natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar