torsdag 6 maj 2010

blond igen

http//www.youtube.com/watch?v=Qv36rKJTzaU

Detta kan va två av dom bästa låtarna som gjorts.....dom går spittert här hemma.

Hej på er..härlig väder i dag ju..får tillbaka förhoppning om vår och sommar även i år..Johanna och melwin har vart hos oss i dag..först fikade vi här hemma på lite brunch. sen tog vi lite fika och gick och satte oss i lekparken..Liam har varit mr sensitive i dag..har inte tålt något alls..han har varit super trött...blev ju ingen sova middag i dag..men supermorsor som vi e fick vi många bra stunder i alla fall...
Nu e här lugna gatan. i kväll ska jag o andreas o lisa in till lernia och kolla in lägenheten som sara och hennes klasskompisar har byggt. ska bli kul och kanske få lite ideer med. mamma ska vara här för vi ska va där vid 19 och då går liam och lägger sig! i morgon funderar jag på att åka hem till sandra så hon får blonda mig lite igen..saknar mitt blonda nu igen..kan aldrig bestämma mig..
hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar