lördag 22 maj 2010

boel

Boel testet i går gick kanon bra..sen ner till Hoby och umgås lite kamilla...så mycket tid man spenderat i hop en gång i tiden och inte alls mycket nu..ändring på det...dom kommer hit nästa vecka..så mysigt och roligt. Lilla saga va så klart ljuvlig..lik kamilla tyckte jag..3 gången gillt alltså..blir nog så här med att 3:an blir lik mig... så många gravida och bebisar det e just nu..det e så mysigt o träffa alla..kommer i håg den där lilla bubblan man befinner sig i...men hör o häpna så blir jag inte det minsta sugen..e såå nöjd med mina guldklimpar än så länge...på kvällen va det ju match på hemmaplan mot hallabro. underbara ronja kom upp och kollade med mig...slutade med 4-4..hoppas jag inte har fel nu..backaryd hade en rejäl hejarklack i form av trumma sång m.m...alltid lika kul o kolla fotboll..va ju uppehåll med så det va helt ok att stå där! nu e klockan snart halv 10 o jag väntar på liam ska vakna så vi kan äta frukost..i dag ska vi på kalas...hoppas det blir uppehåll i dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar