onsdag 26 maj 2010

Lite nya kläder!

men först,,kolla in min tuffing..kör o gasar heelt själv,, han e inte det minsta rädd, han e farlig, andreas får springa o hålla där bak annars drar han i väg direkt
Lite nya kläder har infunnit sig här hemma..va på Lindex i dag, vill passa på när man får en sån kupong på 25% på hela köpet..kan ju inte missa en sån chans..så köpte strumbyxor och underkläder till mig, sen fyllde vi på lisas sommargarderob lite grann...














Blev supernöjd med mitt hm paket med,,så nu har jag kläder klara till festen på lördag..en svart vit randig kortklänning med tröja till....sen e det en bekini med. tyckte den va fin! fast den ska jag inte ha på festen,, fast man ska aldrig säga aldrig..haha















Sen hade världens bästa mamma köpt ett linne till mig och shorts och tshirt till liam..tack mamma!!
















I dag har vi som sagt varit i stan..kör ju inte förbi ok utan att köpa en korv..min o liams favorit..hahaha














sen åkte vi till brunnsparken för att träffa Fia o flickorna, titti och Melwin, Ellen o William och Linda och melker. Liam va så rolig, han skulle hålla både Olivia och Melker..ville både bära och ha dom i knät..haha...Alltid så roligt! tack för en super dag flickor...här kommer bilder från det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar