tisdag 25 maj 2010

Nya mobilen kommit

Hej Hej..Här renoveras det för fullt!! som ni ser..men så fint det kommer bli snart!!












I går hade vi en planeringsfri dag...men vid lunch tid så packade rastlösa jag in mig och barnen i bilen och åkte ner till fröken Widerstrand och hennes barn.. vi satte oss på ett täcke i solen och pratade strunt till det började hagla och vi typ fick springa in i panik....blev bjudna på lunch där med..bil makaroner till liam stora förtjusning!! sen åkte vi hem..andreas va på jobbet för dom skulle jobba över så jag skulle lägga barnen själv...gick inge vidare bra..andreas e ju alltid hemma! medans jag skulle lägga liam ville inte lisa va i gå stolen!!!!så va bara att vänta på andreas och sen göra som vi alltid gör och då gick det på 2 min...hmm..får nog öva lite på det där....i dag har vi vart hos den andra fröken widerstrand Elin och hennes Filip..så fint deras hus så!! liam o filip slogs ena minuten och lékte nästa..dom e ju för roliga barn...filip hade precis vaknat och liam va super trött så ingen bra grund från början..bättre lycka nästa gång,, för en nästa gång blir det absolut...fick glass och maränger av elin! så musigt så,,

Min nya mobil har kommit nu också, värt att nämna att jag numera har täckning gott folk..så bara ring..hihi...mitt klädpaket från hm kom också i dag så nu ska jag prova lite kläder innan läggdags..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar