torsdag 13 maj 2010

Inbjudningar och mini bebisar

I går va vi hos Mikan och kollade in hennes Ally..så supersöt och mysig och jätte mini.. så jag gosade och luktade på henne lite..så underbart med bebisar..min bebis e helt plötsligt jätte stor bland alla minisar...Sen har ju världens bästa Frida och Johan fått sin lilla prinsessa. fick ett meddelande av henne när dom åkte in så sov ju inte så bra den natten..så nu bara längtar jag efter att dom ska komma hem så jag får se underverket..har sett henne på bild och hon är helt fantastisk..mitt lilla kusinbarn...





















I dag så åkte jag och Elsa till en jätte stor lekpark i karlshamn med alla barnen..elsa va smidig o klättrade i spindelnätet...barnen lekte o hade kul, sen avslutade vi så klart på mc...sen nu i kväll har Johanna o Tobbe o Melwin varit här och ätit lite..liam o melwin lekte lite med lera en stund..


Sen har vi fått två inbjudningar också..det e ju alltid kul coch få sådana..31 maj ska vi till elsa o niklas som firar 60 år..haha,,tillsammans då så klart..rolig inbjudan va det..vi e barnlediga den kvällen och ska dit..festen höll på till söndagen kl 12 stod det..haha...e såå laddad=)=)..sen den 12 juni så har Emma min kompis och hennes mamma 50 och 60 tals fest i en bygdegård..det ska bli riktigt roligt och få klä ut sig lite..då e vi också barnlediga. min syster ska ha dom då=)=) massa kul och se fram emot...nu ska jag snart lägga mig så jag kan lösa lite korsord med min nya korsordspenna (töntigt,,jag vet) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar