onsdag 5 maj 2010

det nya

Nybadad liten skrutta. en bastant liten dam

































Liam och Lisa sitter snällt klara i hallen och väntar på att jag ska packa klart väskan så vi kan gå ut.
















Emma va hos mig i går med amy o frida..dom e så fina dom flickorna..alla 3..jag hade gjort lite muffins dagen i ära..på kvällen va jag o tittade på backaryds damlag.. dom va så duktiga. så härliga tjejer allihop .hmmmm..gjorde man verkligen rätt beslut?!!!
















i dag har vi haft slappardag..bara varit hemma. hade liam hemma från dagis med..varit inne mestadels. tycker det har vart lite kallt när inte solen står på..inte likt oss och vara inne så...men på eftermiddagen fick det vara nog..lite gottigt med fika till liam och sen ut i friska luften och bort till lekparken o leka lite!








Sen har Ronja vart här och hälsat på med i dag..vi ville ju så klart fira henne..så grattis i efterskott i gen!!














Korten kom i dag på Lisa..dom va över förväntan..hon va ju kanon arg och sur och sjuk när vi va där.. men under omständigheterna blev dom bra,,bra fotograf må jag säga..va lite orolig..men det e klart lisa e ju vackrast i världen...









Mina fina ungar!

det va nog allt det nyaste som hänt hos oss!! undanhåller inget för er=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar