fredag 14 maj 2010

massa plock!

Sara sitter och visar grabbarna en eldriven blixten mqueen bil från i dag när vi va där på fika..snäll som hon e ska hon köpa en till både robin o liam..tack för det gumman..hihihi....















Sen blev det stan en runda för lite köp av bebiskläder och ett par jeans till Lillan..
Eftermiddagen har gått i ett och bestått av massa plock här hemma,,i kväll blir det bara lungt, liam e på väg o ska lägga sig nu..i morgon vet jag inte vad vi ska hitta på, men kommer nog på nåt!! nu ska jag sätta mig med Lisa som e lite gnällig...tänderna ploppar upp en efter en..hon har 7 st nu o flera på g...trevlig kväll....

1 kommentar:

  1. såklart köper jag en till vardera när jag ändå håller på, vet liksom inte vart jag ska göra av alla mina pengar :-D

    SvaraRadera