onsdag 19 maj 2010

nu ska jag baka

Mina supersöta nybadade goa barn i går kväll..
















i går kväll va vi nere vid sjön ett tag..liam älskar vatten, bara längtar till sommaren så vi kan ligga nere vid sjön..ska åka dit så ofta vi bara kan
I morse så gick jag och lämnade o hämtade på dagis..gör det nu för det mesta..så skönt och gå på morgonen. Linda kom och fikade med mig en stund. sen gick jag o hanna en runda med barnen och avslutade på gräset vid lekparken där vi mötte upp sandra med..så härligt väder men jisses va varmt och kvavt...sen gick vi hem till mig och fikade lite..har hunnit plantera lite ute krukor i dag med, ser så trevligt och fint ut tycker jag.. sen kom andreas hem med en ronnebykebab.mmm det va gott..kommer inte i håg när jag åt det sist...nu e han ute och klipper gräset..började bli långt.. va ute nyss och det luktar ju så gott..tacka vet jag landet...funderar på att slå i hop en sats kakor o doppa i vit choklad i brist på annat medans jag vänar på honom..e ju så gott..e nog inne i en kak period...sen blir det att slappa på soffan med lisa..hon har precis sovit i 4 timmar...e det nåt dom kan så e det att sova..i morgon e det fullt upp...kattis o lilla aimee kommer på förmiddagen, sen ska jag o barnen åka in till stan o gå lite i affärer o fixa lite! sen e det grill kväll på dagis på kvällen.. nä nu ska jag baka!!

2 kommentarer:

  1. Stackars sjuka barn:( Ja, jag ska ner den 31 så vi ses då;)

    SvaraRadera
  2. Nej, 29:e menar jag, haha;)

    SvaraRadera