söndag 21 mars 2010

kaskad o kvällsrunda

I dag har vi varit på kaskad med fritidsgården!!=) så gick några timmar där..åkte dit vid 10 och va hemma 14.00..lisa va hemma med pappa..det va så mysigt och ha liam helt för sig själv...Liam ville inte åka hem..han älskar kaskad..vi hade det jätte mysigt o roligt där..frida va så fin i sin mamma bikini...





















Sen va vi hemma och tog det lungt lite..tryckte i mig yttligare en bit smörgås tårta...det e ju bara såå gott....jag har aldrig ätit så god smörgåstårta som jag o andreas gör.....Nu i kväll har vi varit ute och strosat runt i byn jag barnen och linda o chrille och alla barn..gick ingen speciell runda utan bara gick bort till dagis och sen lite fram och tillbaka..1.5 timme va vi ute..det har blivit en vana med våra kvällsrundor...så rör man på sig lite samtidigt...hade ingen kamera med mig på gott och ont..då hade ni fått se en del diskussioner och många skratt..hihi.....1-0 till Linda i alla fall..=)=) nu ska jag gå upp och lägga mig..man blir trött av att bada..måste ju lösa lite korsord med innan det blir för sent..i morgon e det fullt upp...dagis gympa, bibblan, fritids...men det e bara kul...fullt upp passar mig bra...man lever ju bara en gång....eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar